
پروژه صد روز خوشحالی - روز هفتاد و دومسلااامعیدتون مبارک باشهامروز رفتیم امامزاده صالحموقع برگشت خیابان 17 شهریور رو پیاده روی کردیم از تقریبا نزدیکای میدون خراسون به پاییندلم ازین شربت زعفرونیایی میخواس ک توش تخمه شربتی دارهیکم پیاده اومدیم دیدم ای بابا انگار نیست...اصن خبری از شیرینی شربت نیست...بعد دور میدون رفتیم دیدم واااای شربتی که میخواسمکلی ذوق کردمب 147...
ما را در سایت 147 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 13 ارديبهشت 1397 ساعت: 2:27